Vill du ha ett alternativ till

Brandbergens Trafikskola?

Vi följer en utbildningsplan med nollvisionen som mål. Elevernas säkerhet är vårt ansvar.

Utbildningar Kontakta oss

Varför välja just Handens Trafikskola?

Enda raka vägen till körkort! Våra trafiklärare är redo att hjälpa dig med det snabbaste möjligaste sätt. Vi utbildar för personbil, körkortsutbildning, intensivkurser, riskutbildningar samt handledarutbildning.
Allt för att du ska kunna bli en säker och trygg förare!

Vad tycker våra elever?

Läs / Skriv ett omdöme

4 anledningar att välja oss

Vi erbjuder mångsidiga och kvalitativa utbildningar. Ta ditt körkort hos oss på Handens Trafikskola!

Nu har vi infört en exklusiv 5% studentrabatt!

Ta körkort medan du studerar så får du 5% rabatt på allt!

Snabb, smidig och billig väg till körkortet!

Vi jobbar hårt för att kunna erbjuda bästa möjliga körkortsutbildning till våra elever.

Vi ger dig ett bra alternativ till Brandbergens Trafikskola.

Det är viktigt att ha körkort. Hos oss hittar du ett bra alternativ till Brandbergens Trafikskola. Vi älskar att köra bil och trivs med att lära ut det till andra. Du kan boka in en paketlösning, bland annat har vi intensivkurser om du är ivrig att bli klar. Annars lägger vi upp en plan som passar dig, alla har ju ett personligt schema att respektera.

Hos Handens Trafikskola får du personlig vägledning. Vi hjälper dig med precis allt som leder fram till ditt körkort. Kontakta oss gärna om du har några frågor eller för att boka in en tid.

Brandbergens Trafikskola

Det är ett relativt stort steg att komma igång med körkortsträningen. Du vet att det kommer att ta tid och kosta en slant innan du håller ditt körkort i Handen. Men det är viktigt att göra allting på rätt sätt. Att bli en duktig bilförare som trivs med att köra. Hos oss har du ett mycket bra alternativ till Brandbergens Trafikskola. Vi lär dig allt som har med körning att göra. Både det praktiska och teorin.

Vårt mål på Handens Trafikskola är inte bara att du ska få körkort, även om det naturligtvis ligger i fokus. Men vi önskar också att du ska bli en bra förare, som klarar av att hantera så gott som vilken situation som helst i trafiken. Själva tycker vi det är roligt att köra bil och har gjort det till vårt yrke också. Förhoppningsvis kommer det att smitta av vartefter som du blir säkrare och tryggare bakom ratten. Med oss har du stora möjligheter, som kanske Brandbergens Trafikskola inte kan erbjuda dig.

Jämför gärna utbud och priser med Brandbergens Trafikskola. Vi vet att vi är konkurrenskraftiga. Bland annat har vi många nöjda klienter som kört iväg på egen hand, med sitt efterlängtade körkort i fickan. De har en god utbildning och bra övning i ryggen, vilket kommer att vara skillnaden mellan att bara ha körkort och att vara en riktigt duktig förare. För det är vårt mål att du ska börja din bana som förare med allt vad du behöver för att fortsätta utvecklas.

För att göra det lättare för dig har vi olika paketlösningar. Som ett bra alternativ till Brandbergens Trafikskola kan vi erbjuda dig intensivkurser eller vanliga paket. Du kan dela upp din tid som du vill mer eller mindre. För att göra det lättare för dig har vi regelbundet återkommande kurser. Vissa är obligatoriska, som Riskettan och Risktvåan. Vi ser till att du får med dig allt, och mer därtill. När du slutar hos oss har du en god grund att stå på.

Visa mindre