Automatkörkort

Handens Trafikskola erbjuder utbildning för automatkörkort och en rad andra kompetenta och trygga trafikutbildningar. Välkommen!

Boka kurs

Kommande kurser

• Nästa Handledarkurs:
    21 Mars, kl 17:15-20:45
  • Nästa Risk1:an:
    26 Mars, kl 17:15-20:45
  • Nästa Risktvåan:
    24 April, kl 11:45

Nyligen godkända elever

An error occurred while retrieving media
YouTube video

Automatkörkort

Handens Trafikskola erbjuder utbildning även för automatväxlad. Samma priser som manuellt växlad bil.

Idag investeras miljarder kronor i satsningar på elbilar.
Automatväxlade bilar blir då nästan det enda alternativet i framtiden. En automatväxlad bil startar direkt med ett mjukt gaspådrag, den växlar själv när den känner att det är dags och istället för att tänka på växeln koncentrerar man sig mer på trafiken.

När du ska ta körkort för automatväxlad bil så kan du hos Handens Trafikskola även ta ditt automatkörkort som en intensivutbildning. Enklare, snabbare & billigare intensivkurs för körkort med automatväxlad bil. Ta ditt körkort snabbt!