Din körskola i Haninge

Varmt välkommen till oss då du vill ta ditt körkort!

Verksamhet

Handens Trafikskola startades 2019. Trafikskolan bedriver utbildning för personbil (B-behörighet) och har sitt kontor i Haninge Centrum.

Mission

Trafikskolans målsättning är att vara med och påverka framtidens trafikmiljö, dvs att utbilda ansvarsfulla och trafiksäkra bilförare. Vi ställer höga krav på vår körkortsutbildning, dvs trafiklärarnas kompetens och resultat.

Vision

Sedan beslutet i Riksdagen år 1997 utgör Nollvisionen grunden för trafikskolans utbildningsplan. Vår vision är nollvisionen, att ingen ska dödas eller skadas allvarligt i trafiken är vårt etiska förhållningssätt och strategi.

Resultat

Vi baserar beslut på fakta och därför har trafikskolan en utbildningsplan som är utformad efter elevernas personliga förutsättningar. Trafikskolan ligger ca 10 minuters bilfärd från Trafikverket i Farsta, där mycket av övningskörningen sker.

Nu har vi infört en exklusiv 5% studentrabatt!

Ta körkort medan du studerar så får du 5% rabatt på allt!

Skicka förfrågan