Vill du ha ett bra och annorlunda alternativ till

Västerhaninge Trafikskola?

Vi följer en utbildningsplan med nollvisionen som mål. Elevernas säkerhet är vårt ansvar.

Utbildningar Kontakta oss

Varför välja just Handens Trafikskola?

Enda raka vägen till körkort! Våra trafiklärare är redo att hjälpa dig med det snabbaste möjligaste sätt. Vi utbildar för personbil, körkortsutbildning, intensivkurser, riskutbildningar samt handledarutbildning.
Allt för att du ska kunna bli en säker och trygg förare!

Vad tycker våra elever?

Läs / Skriv ett omdöme

4 anledningar att välja oss

Vi erbjuder mångsidiga och kvalitativa utbildningar. Ta ditt körkort hos oss på Handens Trafikskola!

Nu har vi infört en exklusiv 5% studentrabatt!

Ta körkort medan du studerar så får du 5% rabatt på allt!

An error occurred while retrieving media

Snabb, smidig och billig väg till körkortet!

Vi jobbar hårt för att kunna erbjuda bästa möjliga körkortsutbildning till våra elever.

Vi ger dig ett bra alternativ till Västerhaninge Trafikskola.

Vill du få den allra bästa undervisningen för att kunna ta körkortet snabbt och effektivt? Då ska du vända dig till Handens Trafikskola. Vi har stor erfarenhet av att lära ut hur man kör säkert och tryggt. Hos oss kan du boka in alla kursers som behövs och vi visar personligt intresse för alla våra kunder. Helt klart har du hittat ett bra alternativ till Västerhaninge Trafikskola.

Vi har paketlösningar som täcker allt till ett rimligt pris. Men du kan också få ett individuellt program, om det blir bättre för dig. Kontakta oss gärna för mer information. Vi är här för att hjälpa dig!

Västerhaninge Trafikskola

Att ta körkort kan ha ett stort inflytande på ditt dagliga liv. Nya vägar öppnar upp sig och du blir fri på ett helt nytt sätt. Därför är vi glada att kunna erbjuda dig ett bra alternativ till Västerhaninge Trafikskola. Vi går faktiskt steget fullt ut och påstår att vi är bäst inom vår bransch. Det är inte bara tomma ord utan något som alla våra nöjda klienter kan skriva under på.

Till att börja med så försöker vi hitta en bra lösning som passar just dig. Ta dig gärna en titt på Västerhaninge Trafikskola. Men vi är ganska säkra på att du kommer att hålla med oss om att våra paket är bra och väl genomtänkta. Om de inte känns bra för dig så kommer vi upp med ett annat alternativ.

Flexibilitet är viktigt i vår kontakt med kunderna. De flesta kan inte bara släppa allt de har i livet och satsa all sin tid på körningen. En del väljer intensivkurser för att bli klara snabbt, men även dessa är anpassade till vardagen. Har verkligen Västerhaninge Trafikskola möjlighet att vara lika flexibla? Ta gärna upp vilket upplägg du önskar och hur du kan klara av att lägga in körkortsteori, övningskörning och allt annat i ditt schema. Vi hjälper dig planera och komma fram till den allra bästa lösningen.

Du kan känna dig trygg hos Handens Trafikskola. Våra handledare har både erfarenhet och intresse för att lära ut bilkörning. De trivs med att förmedla sin skicklighet till andra och vill att du ska bli en minst lika bra bilförare. Vi är verkligen ett utmärkt alternativ till Västerhaninge Trafikskola. Kontakta oss gärna och se hur vi kan hjälpa dig nå fram till ditt körkort. Snabbt, effektivt och med personligt intresse.

Visa mindre