Bästa trafikskolan i Haninge

Söker du Trafikskola i Haninge?

Din Trafikskola i Haninge. Med våra erfarna handledare kommer du att vara fullt rustad för alla prov och uppkörning. Besök oss!

Utbildningar Kontakta oss

Varför välja just Handens Trafikskola?

Enda raka vägen till körkort! Våra trafiklärare är redo att hjälpa dig med det snabbaste möjligaste sätt. Vi utbildar för personbil, körkortsutbildning, intensivkurser, riskutbildningar samt handledarutbildning.
Allt för att du ska kunna bli en säker och trygg förare!

Vad tycker våra elever?

Läs / Skriv ett omdöme

4 anledningar att välja oss

Vi erbjuder mångsidiga och kvalitativa utbildningar. Ta ditt körkort hos oss på Handens Trafikskola!

Nu har vi infört en exklusiv 5% studentrabatt!

Ta körkort medan du studerar så får du 5% rabatt på allt!

Snabb, smidig och billig väg till körkortet!

Vi jobbar hårt för att kunna erbjuda bästa möjliga körkortsutbildning till våra elever.

Välkommen till rätt Trafikskola i Haninge

Med våra erfarna handledare kommer du att vara fullt rustad för alla prov och uppkörning. För snabb och effektiv träning inför körkortet kontakta oss på Handens Trafikskola.

Boka gärna in ett av våra paket eller lägg upp ditt eget program. Vi är här för att bistå dig på alla sätt och vis. Våra kurser inkluderar alla de obligatoriska delarna, samt teori och övningskörning. Tillsammans kan vi lägga upp en plan som passar dig.

Visa mer

haninge trafikskola

Vi ger dig ett bra alternativ till trafikskolor i Haninge

Att lära sig köra bil och få körkort är en viktig del av livet, något som du aldrig glömmer. När du har bil är du mer fri och kan klara av vardagen så mycket lättare. Trafikskola i Haninge är ett bra alternativ, nämligen vi på Handens Trafikskola. Om du vill få ut så mycket som möjligt av din utbildning så du kommit till rätt plats. Din trafikskola i Haninge!

Det är inte alltid så lätt att komma igång med körningen. Hos oss får du träffa inspirerande handledare som hjälper dig bli den allra bästa bilföraren. Läs gärna våra referenser. Våra elever är nöjda med sin utbildning och framför allt är de glada att ha klarat av sin uppkörning. När du ser på olika trafikskolor i Haninge och andra, hamnar vi högt upp på listan med klienter som verkligen är tillfredsställda.

Du måste gå igenom flera olika steg för att nå fram till den stora dagen. Teori och övningskörning kommer att vara dina bästa vänner under en period. Men allt detta kan vi på Handens Trafikskola hjälpa dig med. Vi har väl balanserade paketlösningar som tillåter dig att snabbt och effektivt komma fram till ditt körkort.

Vissa delar av träningen kan du aldrig utesluta. Bland annat så måste du ta en handledarutbildning om du vill övningsköra samt om du ska hjälpa någon att träna. Riskettan och Risktvåan är andra kurser som gör dig till en bättre bilförare och som är obligatoriska. Fråga gärna Handens Trafikskola i Haninge om priser och möjligheter. Men vi vet att våra alternativ är attraktiva och verkligen fungerar.

Det ska vara tryggt att köra, och med våra handledare kan du lita på att allt går som det ska. De har stor erfarenhet och vet precis hur man lär ut olika tekniker för körning. Det handlar ju om en kombination av teori och praktik, något som du faktiskt bara får genom övning. Tro inte att alla skolor är precis likadana. Hur effektivt det går beror mycket på vem du lär dig från.

Så tveka inte utan ta kontakt med oss redan idag. Innan du vet ordet av kommer du att ha körkortet i handen. Det kommer att öppna en helt ny värld för dig. Fråga oss gärna om vilka alternativ du har för att snabbt och effektivt lära dig köra.

Fäll ihop artikeln