Teoripaket

Vi använder STRs läromedel ”Körkortsböcker” som är mycket bra hjälpmedel för din utbildning. Du kan med vår mobilanpassade teoriversion plugga teori.

Boka kurs

Kommande kurser

• Nästa Handledarkurs:
    25 April, kl 17:15-20:45
  • Nästa Risk1:an:
    7 Maj, kl 17:15-20:45
  • Nästa Risktvåan:
    8 Maj, kl 11:45

Nyligen godkända elever

An error occurred while retrieving media
YouTube video

Teoripaket

Du kan med vår mobilanpassade teoriversion plugga teori vart du vill när du vill. Våra lärare hjälper dig med teoriundervisning både för dig enskild elev eller i grupp.

I körkortsutbildningen är både teori och praktik viktiga. Det du lär dig genom att läsa teorin ger dig förutsättningar att köra med omdöme och klara av spelreglerna i trafiken.

Kunskaperna du får genom teorin tillsammans med erfarenheten du får genom övningskörningen behöver du för att kunna hantera de situationer och problem som du ställs inför i trafiken.

Vi skräddarsyr din teoriutbildning paralellt med din övningskörning för bästa effekt.