Intensivkurs

Våra intensivkurser är gjorda för att vara ett enkelt och ekonomiskt alternativ. Ta körkortet snabbare och enklare med en intensivkurs!

Boka kurs

Kommande kurser

• Nästa Handledarkurs:
    25 April, kl 17:15-20:45
  • Nästa Risk1:an:
    23 April, kl 17:15-20:45
  • Nästa Risktvåan:
    8 Maj, kl 11:45

Boka kurs ⤵

Personnummer (ÅÅMMDDXXXX)
Personnummer (ÅÅMMDDXXXX) är obligatoriskt.
Förnamn
Förnamn är obligatoriskt.
Efternamn
Efternamn är obligatoriskt.
Telefonnummer
Telefon är obligatoriskt.
E-postadress
E-post är obligatoriskt.
Meddelande till oss
Meddelande är obligatoriskt.

Nyligen godkända elever

YouTube video

Intensivkurs i Haninge

För en del av våra klienter fungerar det bäst med en intensivkurs. De vill köra hårt under en begränsad tid för att sedan köra upp och få sitt körkort. Hos Handens Trafikskola har du olika valmöjligheter som gör det enklare för dig att gå framåt. Du sparar också bra mycket pengar genom att ta ett av våra paket. Kontakta oss och boka in det du föredrar redan idag.

Visa mer

Den minsta intensivkurs som vi kan erbjuda dig innehåller 30 lektioner. De tillåter dig att bli van vid bilen och lära dig mycket om hur du kör. På kort tid kan du verkligen komma in i körningen och arbeta dig fram mot uppkörning. Komplettera gärna med privat övningskörning så går det ännu snabbare.

I nästa paket med intensivkurs ger vi dig hela 50 lektioner. Eftersom vi kör dubbla lektioner ger det dig 25 tillfällen med en kvalificerad lärare. Du kommer snabbt att bli en van bilförare och kan koncentrera dig på att finslipa dina kunskaper. Om du tycker att det inte är tillräckligt har Handens Trafikskola även ett erbjudande med 60 lektioner.

Alla våra paket med intensivkurs innehåller det teorimaterial som du behöver. Du kan också gå online och testa dig själv, för att se hur långt du har kommit. Alla som förbereder sig noga på detta sätt säger att teoriskrivningen går lättare.

Tillsammans med körning och teori så får du med dig ett par extra utbildningar. Både Riskettan och Risktvåan (Halkbana) är obligatoriska, så vi har lagt in dem i våra paket. Vårt mål är att du ska ha alla de redskap du behöver för att klara av körkortsprovet och bli en riktigt bra bilförare. Fråga oss gärna om mer information rörande dessa intensivkurser. Du kan spara tusentals kronor genom att boka in ett komplett paket redan från början.

Fäll ihop artikeln