Söker du ett annat alternativ?

LH Trafikskola

Vi följer en utbildningsplan med nollvisionen som mål. Elevernas säkerhet är vårt ansvar.

Utbildningar Kontakta oss

Varför välja just Handens Trafikskola?

Enda raka vägen till körkort! Våra trafiklärare är redo att hjälpa dig med det snabbaste möjligaste sätt. Vi utbildar för personbil, körkortsutbildning, intensivkurser, riskutbildningar samt handledarutbildning.
Allt för att du ska kunna bli en säker och trygg förare!

Vad tycker våra elever?

Läs / Skriv ett omdöme

4 anledningar att välja oss

Vi erbjuder mångsidiga och kvalitativa utbildningar. Ta ditt körkort hos oss på Handens Trafikskola!

Nu har vi infört en exklusiv 5% studentrabatt!

Ta körkort medan du studerar så får du 5% rabatt på allt!

Snabb, smidig och billig väg till körkortet!

Vi jobbar hårt för att kunna erbjuda bästa möjliga körkortsutbildning till våra elever.

Vi ger dig ett bra alternativ till LH Trafikskola.

Om du letar efter ett alternativ till LH Trafikskola så har du kommit rätt. Vi kan erbjuda dig flera bra paketlösningar, som inte alls kostar så mycket. Vårt mål är att du ska klara av att få ditt körkort så snabbt som möjligt samtidigt om du blir en bra bilförare. Med hjälp av våra erfarna handledare kommer du att få träning i det mesta.

Tillsammans kan vi lägga upp en plan för din utbildning. Hos oss på Handens Trafikskola kan du ta de obligatoriska kurserna och vi hjälper dig boka in allt som du behöver. Med lektioner och övningskörning kommer du snart att vara redo för din uppkörning.

Visa mer

Det kostar pengar att ta körkort, som alla är väl medvetna om. Tid också för den delen. Därför ska du vara noga när du väljer skola. Dels vill du ha ett bra pris, vare sig du bokar ett paket eller tar kurserna var för sig. Men även handledarens erfarenhet och skicklighet har något att säga om värdet på kursen. Hos oss har du ett bra alternativ till LH Trafikskola.

LH Trafikskola Haninge

Vi på Handens Trafikskola månar verkligen om våra klienter. Vår högsta önskan är att du ska lyckas med det du vill åstadkomma. Gå de obligatoriska kurserna och lära dig teorin. Klara av skrivning och praktisk körning. Precis som du själv så siktar vi på att du snabbt och effektivt ska få ditt efterlängtade körkort. Därför är våra lösningar ett mycket bra alternativ till andra, som till exempel LH Trafikskola.

Vissa saker kan du inte betala för med pengar. Som det faktum att våra handledare visar ett personligt intresse och verkligen gör allt för att du ska lyckas. Att de har erfarenhet både av att köra men även av att undervisa andra. Det är inte lätt att hitta något liknande. Tror du att LH Trafikskola månar om sina kunder lika mycket som oss?

Om du inte vill vänta allt för länge på att köra iväg på egen hand kan en av våra intensivkurser vara ett bra val. Det innebär att satsa lite extra under en begränsad tidsperiod. Innan du vet ordet av är du klar och kan köra upp. Naturligtvis kan du dela upp betalningarna, de måste inte komma in lika snabbt som uppkörningen. Vi har alltid ett bra paket för dina behov, jämför gärna med vad LH Trafikskola kan erbjuda dig. Våra lösningar är väl balanserade och anpassade efter klienternas förfrågningar.

En del tycker om att ta det lugnt när de tar körkort. Ett jämnt tempo som tillåter dem att övningsköra under lång tid. Har du någon i din närhet som kan hjälpa dig blir det mycket lättare att få in de timmar du önskar. Båda två måste ni ta en kurs för att komma igång. Det gör dig till en säkrare förare och de får den information som behövs för att vara en bra handledare. Vårt alternativ till LH Trafikskola är ett brett urval av lösningar som tagits fram för att passa dina behov. Du kan vara säker på att få den allra bästa träningen hos Handens Trafikskola.

Fäll ihop artikeln